Politiek & Samenleving

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

2 plaatsers

Is = Islam 1.0

Eric de Blois
    Eric de Blois
    Beheerder

Aantal berichten : 267
    Registratiedatum : 15-06-14
    Leeftijd : 65

Is = Islam 1.0 Empty Re: Is = Islam 1.0

Bericht van Eric de Blois zo aug 24 2014, 10:53

Pizzaman schreef:Zo denk ik er ook over, met de verwaterde versie van de islam heb ik wat minder moeite,
    die komt overeen met diverse christen-sektes hier in Nederland - ik vind ze maf maar ieder z'n meug zolang je er geen last van hebt.

Wie echter dingen als IS(is) de hand boven het hoofd houdt is gewoon bezig met landverraad,
    en dat is zowel inclusief de moslims die deze boel steunen danwel verexcuseren, als diverse politiek correcte mafkezen.

Ik denk dat de islam niet echt barmhartigheid kent. Het is een dominante religie waarin geen plaats is voor ongelovigen. Dat zie je vooral in landen waar de islam domineert. Daar moeten christenen en ongelovigen het ontgelden. Ik vind dat trouwens een mooi gevonden woord: de 'verwaterde islam'. Zeg maar een islam zoals de profeet deze niet bedoeld had.
    Pizzaman
    Pizzaman
    forumlid

Aantal berichten : 4
    Registratiedatum : 23-08-14

Is = Islam 1.0 Empty Re: Is = Islam 1.0

Bericht van Pizzaman ma aug 25 2014, 04:17

Eric de Blois schreef:
    Pizzaman schreef:Zo denk ik er ook over, met de verwaterde versie van de islam heb ik wat minder moeite,
    die komt overeen met diverse christen-sektes hier in Nederland - ik vind ze maf maar ieder z'n meug zolang je er geen last van hebt.

Wie echter dingen als IS(is) de hand boven het hoofd houdt is gewoon bezig met landverraad,
    en dat is zowel inclusief de moslims die deze boel steunen danwel verexcuseren, als diverse politiek correcte mafkezen.

Ik denk dat de islam niet echt barmhartigheid kent. Het is een dominante religie waarin geen plaats is voor ongelovigen. Dat zie je vooral in landen waar de islam domineert. Daar moeten christenen en ongelovigen het ontgelden. Ik vind dat trouwens een mooi gevonden woord: de 'verwaterde islam'. Zeg maar een islam zoals de profeet deze niet bedoeld had.

Ach ik denk dat de islam over pakweg 1500 jaar ook wel even gematigd is als het christendom.
    Maar ik heb geen zin om daarop te gaan zitten wachten. Er zal nog een hoop water onder de brug moeten stromen,
    en dat water zal voor een groot deel bestaan uit bloed. Net zoals voorheen bij het christendom.

Tot die tijd wil ik niets met de islam te maken hebben.
    Het is een achterlijke religie, en waar je ook zwartrok-gristenen niet uit Staphorst et cetera moet halen,
    moet je deze gelovigen ook rustig laten waar ze vandaan komen.

Anders krijg je Arie Slobjes die beweren dat vrouwen niet zwanger wordne van verkrachting tenzij ze het zelf willen,
    maar dan nog ongeveer 100 maal erger en achterlijker.

Het is nu do nov 21 2024, 20:18