Politiek & Samenleving

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

3 plaatsers

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd

    Eric de Blois
    Eric de Blois
    Beheerder


    Aantal berichten : 267
    Registratiedatum : 15-06-14
    Leeftijd : 64
    Woonplaats : Puerto Aysén, Chili

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd Empty Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd

    Bericht van Eric de Blois zo aug 24 2014, 02:34

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd

    Bron : welingelichtekringen  -  door Gerard Driehuis  -  24 augustus 2014

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd 01_NH24JOH_1090294k-580x340

    De Engelse politie en MI5 denken te weten wie de Engelsman was die de Amerikaanse journalist James Foley onthoofdde en daarvan een video de wereld in stuurde. Volgens de Engelse zondagskranten gaat het om de 23-jarige Abdel-Majed Abdel Bary uit Londen. Barry zou zich bevinden in de Syrische stad Raqqa. Hij is de zoon van een Egyptenaar. Die staat in de VS terecht voor medeplichtigheid aan de aanslagen op de Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania in 1998. Barry kondigde zijn daad in juni op Twitter min of meer aan. “The lions are coming for you soon you filthy kuffs [infidels]. “Beheadings in your own backyard soon.” Barry maakt deel uit van een groepje Engelse fanatici in Syrië die de bijnaam de Beatles hebben. Volgens de Daily Mail heeft Engeland al elitetroepen van de SAS naar het gebied gestuurd om Barry uit te schakelen.
    Eric de Blois
    Eric de Blois
    Beheerder


    Aantal berichten : 267
    Registratiedatum : 15-06-14
    Leeftijd : 64
    Woonplaats : Puerto Aysén, Chili

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd Empty Britse veiligheidsdiensten identificeren beul James Foley

    Bericht van Eric de Blois zo aug 24 2014, 02:46

    Britse veiligheidsdiensten identificeren beul James Foley

    Bron : demorgen.be - 24 augustus 2014

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd Media_xl_7031178

    De Britse veiligheidsdiensten MI5 en MI6 hebben de beul van de onthoofde journalist James Foley geïdentificeerd. Volgens de krant The Sunday Times heeft een "belangrijke overheidsbron" hen gemeld dat de man achter 'Jihadi John' bekend is.

    De Britse geheime dienst MI5 wist al dat de IS-strijder een Brit is, en stelden een lijstje met nog drie namen voor: die van een rapper, een reisgids en een computerhacker. Wie van de drie de uiteindelijke beul van Foley is, werd niet bekendgemaakt. Wel is bekend dat een van de hoofdverdachten een zekere Abdel-Majed Abdel Bary, een 23-jarige Brit uit het westen van Londen die vorig jaar zijn thuisland verliet en richting Syrië trok. Recent nog zou hij een foto van zichzelf getweet hebben met in zijn handen een afgesneden hoofd. Op de video van de onthoofding van James Foley, die afgelopen dinsdag werd vrijgegeven, was te horen dat de beul sprak met een Londens accent. The Sunday Times schrijft nu dat Bary bij zijn medestanders van IS bekend is onder de bijnaam 'Jihadi John'.

    Verraad
    De Britse minister van Buitenlandse Zaken, Philip Hammond, zegt in dezelfde krant nog dat Britten die naar Syrië en Irak trekken om er te gaan vechten bij IS "hoogverraad plegen" tegenover alle waarden waar Groot-Brittannië voor staat. "Het is verschrikkelijk te bedenken dat de uitvoerder van deze gruwelijke daad opgegroeid is in ons land", zo zei hij nog. Hammond waarschuwde dat indien de terreurgroep niet gestopt wordt, "ze vroeg of laat zullen proberen om ons te treffen op Brits grondgebied". Ondertussen zijn de SAS (Special Air Service) en het Special Reconnaissance Regiment van Groot-Brittannië al richting Irak gestuurd om de moordenaar van Foley op te sporen en eventuele andere gijzelaars te bevrijden.

    .
    Eric de Blois
    Eric de Blois
    Beheerder


    Aantal berichten : 267
    Registratiedatum : 15-06-14
    Leeftijd : 64
    Woonplaats : Puerto Aysén, Chili

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd Empty Re: Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd

    Bericht van Eric de Blois zo aug 24 2014, 02:49

    IS heeft het westen de oorlog verklaard

    IS heeft het westen de oorlog verklaard en streeft bij die oorlog een wereldomvattend kalifaat na. Strijders van IS komen overwegend uit de europese landen. De vijand zit tussen ons. We moeten ons ontdoen van de vijand door deze te identificeren en te deporteren of beter nog levenslang op te sluiten.
    Pizzaman
    Pizzaman
    forumlid


    Aantal berichten : 4
    Registratiedatum : 23-08-14

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd Empty Re: Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd

    Bericht van Pizzaman zo aug 24 2014, 10:32

    Eric de Blois schreef:IS heeft het westen de oorlog verklaard

    IS heeft het westen de oorlog verklaard en streeft bij die oorlog een wereldomvattend kalifaat na. Strijders van IS komen overwegend uit de europese landen. De vijand zit tussen ons. We moeten ons ontdoen van de vijand door deze te identificeren en te deporteren of beter nog levenslang op te sluiten.

    Ik zou denken, er is gewoon sprake van spionnen zonder uniform,
    gedurende een oorlog worden deze zonder meer neergeschoten.

    Dat lijkt hard, maar wat ik niet graag zie is dat er straks gijzelaars worden genomen
    om ons te dwingen de voorgenoemde spionnen weer vrij te laten.
    Wat mij betreft dus gewoon de kogel voor verraders en spionnen, het is nou niet dat die lui zelf zo beschaafd zijn.
    Eric de Blois
    Eric de Blois
    Beheerder


    Aantal berichten : 267
    Registratiedatum : 15-06-14
    Leeftijd : 64
    Woonplaats : Puerto Aysén, Chili

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd Empty Re: Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd

    Bericht van Eric de Blois zo aug 24 2014, 10:58

    Pizzaman schreef:
    Eric de Blois schreef:IS heeft het westen de oorlog verklaard

    IS heeft het westen de oorlog verklaard en streeft bij die oorlog een wereldomvattend kalifaat na. Strijders van IS komen overwegend uit de europese landen. De vijand zit tussen ons. We moeten ons ontdoen van de vijand door deze te identificeren en te deporteren of beter nog levenslang op te sluiten.

    Ik zou denken, er is gewoon sprake van spionnen zonder uniform,
    gedurende een oorlog worden deze zonder meer neergeschoten.

    Dat lijkt hard, maar wat ik niet graag zie is dat er straks gijzelaars worden genomen
    om ons te dwingen de voorgenoemde spionnen weer vrij te laten.
    Wat mij betreft dus gewoon de kogel voor verraders en spionnen, het is nou niet dat die lui zelf zo beschaafd zijn.

    Klopt, die jihadisten dragen helaas geen uniform en dat maakt het identificeren wel lastig. Ik sta op het standpunt dat mensen die achter IS staan zouden moeten worden gedeporteerd. Je kunt niet én parasiteren in het vrije westen en gelijkertijd een kalifaat nastreven. Dan zeg ik: oprotten dan en nooit meer terugkomen.
    Pizzaman
    Pizzaman
    forumlid


    Aantal berichten : 4
    Registratiedatum : 23-08-14

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd Empty Re: Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd

    Bericht van Pizzaman ma aug 25 2014, 04:13

    Eric de Blois schreef:
    Pizzaman schreef:
    Eric de Blois schreef:IS heeft het westen de oorlog verklaard

    IS heeft het westen de oorlog verklaard en streeft bij die oorlog een wereldomvattend kalifaat na. Strijders van IS komen overwegend uit de europese landen. De vijand zit tussen ons. We moeten ons ontdoen van de vijand door deze te identificeren en te deporteren of beter nog levenslang op te sluiten.

    Ik zou denken, er is gewoon sprake van spionnen zonder uniform,
    gedurende een oorlog worden deze zonder meer neergeschoten.

    Dat lijkt hard, maar wat ik niet graag zie is dat er straks gijzelaars worden genomen
    om ons te dwingen de voorgenoemde spionnen weer vrij te laten.
    Wat mij betreft dus gewoon de kogel voor verraders en spionnen, het is nou niet dat die lui zelf zo beschaafd zijn.

    Klopt, die jihadisten dragen helaas geen uniform en dat maakt het identificeren wel lastig. Ik sta op het standpunt dat mensen die achter IS staan zouden moeten worden gedeporteerd. Je kunt niet én parasiteren in het vrije westen en gelijkertijd een kalifaat nastreven. Dan zeg ik: oprotten dan en nooit meer terugkomen.

    Ik zie er geen probleem mee. Wat moeten die lui hier eigenlijk?
    Onderhand heb ik het idee dat ik eigenlijk zelf hier ook weinig meer te zoeken heb.
    Nog even zo doorgaan en dan smeer ik 'm. Naar een land waar mensen nog ballen hebben.
    avatar
    Chapiro
    forumlid


    Aantal berichten : 2
    Registratiedatum : 01-03-15
    Woonplaats : Eurabia in wording

    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd Empty Re: Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd

    Bericht van Chapiro ma maa 02 2015, 00:26

    Pizzaman schreef:
    Eric de Blois schreef:
    Pizzaman schreef:
    Eric de Blois schreef:IS heeft het westen de oorlog verklaard

    IS heeft het westen de oorlog verklaard en streeft bij die oorlog een wereldomvattend kalifaat na. Strijders van IS komen overwegend uit de europese landen. De vijand zit tussen ons. We moeten ons ontdoen van de vijand door deze te identificeren en te deporteren of beter nog levenslang op te sluiten.

    Ik zou denken, er is gewoon sprake van spionnen zonder uniform,
    gedurende een oorlog worden deze zonder meer neergeschoten.

    Dat lijkt hard, maar wat ik niet graag zie is dat er straks gijzelaars worden genomen
    om ons te dwingen de voorgenoemde spionnen weer vrij te laten.
    Wat mij betreft dus gewoon de kogel voor verraders en spionnen, het is nou niet dat die lui zelf zo beschaafd zijn.

    Klopt, die jihadisten dragen helaas geen uniform en dat maakt het identificeren wel lastig. Ik sta op het standpunt dat mensen die achter IS staan zouden moeten worden gedeporteerd. Je kunt niet én parasiteren in het vrije westen en gelijkertijd een kalifaat nastreven. Dan zeg ik: oprotten dan en nooit meer terugkomen.

    Ik zie er geen probleem mee. Wat moeten die lui hier eigenlijk?
    Onderhand heb ik het idee dat ik eigenlijk zelf hier ook weinig meer te zoeken heb.
    Nog even zo doorgaan en dan smeer ik 'm. Naar een land waar mensen nog ballen hebben.
    Mohammed Emwasi is de naam van Jihadi John, een student met, volgens psychologen, een ontembare zieke sadistische inslag, m.a.w. hij kickt op het doden van mensen, vooral ongelovigen.
    Als je de antichristenen en hun koran uit Europa wilt verwijderen, voordat het te laat is, zal je toch in actie moeten komen.
    Soort van reconquista dus.

    Gesponsorde inhoud


    Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd Empty Re: Deze Londens hip hop artiest heeft vermoedelijk Foley onthoofd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28 2024, 19:12