Politiek & Samenleving

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

2 plaatsers

Stemmer

mieke121276
    mieke121276
    forumlid

Aantal berichten : 142
    Registratiedatum : 10-08-12
    Leeftijd : 47

Stemmer Empty Stemmer

Bericht van mieke121276 vr aug 10 2012, 10:07

Voor alle leden die zich aanmelden en al bv aangemeld zijn ik ben een echte sp stemmer dit jaar vind ik het iets moeilijker omdat er een paar punten zijn dat ik denk he daar was sp normaal tegen en nu opeens niet meer.
    Maar Roemer vind ik toch een fijne man op 1 of anderen manier.
    Ik ben benieuwd hoe onze leden er over denken en ook over anderen partijen!
    Beheerder
    Beheerder
    Admin

Aantal berichten : 389
    Registratiedatum : 08-01-09
    Leeftijd : 65

Stemmer Empty Re: Stemmer

Bericht van Beheerder vr aug 10 2012, 10:15

mieke121276 schreef:Voor alle leden die zich aanmelden en al bv aangemeld zijn ik ben een echte sp stemmer dit jaar vind ik het iets moeilijker omdat er een paar punten zijn dat ik denk he daar was sp normaal tegen en nu opeens niet meer.
    Maar Roemer vind ik toch een fijne man op 1 of anderen manier.
    Ik ben benieuwd hoe onze leden er over denken en ook over anderen partijen!

Ik vind ook dat de SP heel veel goede punten heeft. Eigenlijk is de SP wat de PvdA ooit was. Een partij die opkomt voor de werkende klasse.
    Ook een partij die geen afbraak wil van sociale voorzieningen. Verder ben ik het helemaal met de SP eens dat er een palestijnse staat moet komen, naast de staat Israël. Ik weet dat jij een echte sp'er bent. En dat kan ik alleen maar waarderen.

Het is nu za nov 23 2024, 17:24