Politiek & Samenleving

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

2 plaatsers

    mieke121276

    mieke121276
    mieke121276
    forumlid


    Aantal berichten : 142
    Registratiedatum : 10-08-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Haarlem

    mieke121276 Empty mieke121276

    Bericht van mieke121276 vr aug 10 2012, 09:14

    He Eric

    Wij kennen elkaar al via een ander forum en ja voorstellen deed daar altijd iemand anders maar hier doe ik het lekker zelf bounce . Ik hoop hier te vinden wat ik daar begon te missen en hoop heel veel bijdragens te kunnen leveren en zal even een link op me FB En twitter zetten.

    Voor nieuw komer hoi ik ben mieke kom uit haarlem en hou erg van mijn mening geven!
    Beheerder
    Beheerder
    Admin


    Aantal berichten : 389
    Registratiedatum : 08-01-09
    Leeftijd : 64
    Woonplaats : Coyhaique, Chile

    mieke121276 Empty Re: mieke121276

    Bericht van Beheerder vr aug 10 2012, 09:35

    mieke121276 schreef:He Eric

    Wij kennen elkaar al via een ander forum en ja voorstellen deed daar altijd iemand anders maar hier doe ik het lekker zelf bounce . Ik hoop hier te vinden wat ik daar begon te missen en hoop heel veel bijdragens te kunnen leveren en zal even een link op me FB En twitter zetten.

    Voor nieuw komer hoi ik ben mieke kom uit haarlem en hou erg van mijn mening geven!

    Hoi Mieke,

    Ja wij kennen elkaar. Van harte welkom hier. Ik hoop dat we snel meer leden kunnen verwelkomen zodat het forum aantrekkelijk wordt. Ik zal je alle ruimte geven. Speciaal denkend aan jou heb ik zoals je van dat andere forum gewend was een forum 'ditjes en ook datjes' gecreëerd. Daar kun je kwijt wat je wilt. Als er behoefte is om het forum aan te passen hoor ik dat graag.

    Groeten Eric
    mieke121276
    mieke121276
    forumlid


    Aantal berichten : 142
    Registratiedatum : 10-08-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Haarlem

    mieke121276 Empty Re: mieke121276

    Bericht van mieke121276 vr aug 10 2012, 09:47

    Ik zal kijken zoals daar het youtube vond ik ook altijd leuk en ik zie hier bv nog wat spaanse dingen staan zoals dit repore en noueve zoiets dat is voor mij best moeilijk maar went misschien wel maar voor nieuwe leden misschien nederlands wat makkelijker of engels. En de leden komen wel ik zal klaas vragen en even reclame maken en een forum groeit met zijn tijd. Als ik wat bedenk dan laat ik het zeker horen en dat weet je wel maar komt goed!
    Beheerder
    Beheerder
    Admin


    Aantal berichten : 389
    Registratiedatum : 08-01-09
    Leeftijd : 64
    Woonplaats : Coyhaique, Chile

    mieke121276 Empty Re: mieke121276

    Bericht van Beheerder vr aug 10 2012, 09:55

    mieke121276 schreef:Ik zal kijken zoals daar het youtube vond ik ook altijd leuk en ik zie hier bv nog wat spaanse dingen staan zoals dit repore en noueve zoiets dat is voor mij best moeilijk maar went misschien wel maar voor nieuwe leden misschien nederlands wat makkelijker of engels. En de leden komen wel ik zal klaas vragen en even reclame maken en een forum groeit met zijn tijd. Als ik wat bedenk dan laat ik het zeker horen en dat weet je wel maar komt goed!

    Ja, dat vind ik ook heel vervelend en ik weet niet hoe ik dat zo gauw moet oplossen. Ik heb er helemaal niet bewust voor gekozen. Maar ik ga wel zoeken naar een oplossing. Het is overigens frans en geen spaans. Dat is helemaal raar, want als het spaans was, kon ik nog denken dat dit komt omdat ik vanuit Chili dit forum beheer.

    Hier een kleine hulp:

    CITER betekent: quote.
    EDITER betekent: wijzigen (bericht)

    NOUVEA betekent: nieuwe topic
    RÉPONDRE betekent: beantwoorden


    mieke121276
    mieke121276
    forumlid


    Aantal berichten : 142
    Registratiedatum : 10-08-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Haarlem

    mieke121276 Empty Re: mieke121276

    Bericht van mieke121276 vr aug 10 2012, 09:59

    Thanks zo kom ik er indd uit ik zag dat ik overal als moderator sta is dit bewust of maak je nu een beginners fout pirat Wink Als het bewust is is het een hele eer is het per ongeluk helemaal niet erg maar je snap wat ik bedoel dan cheers

    mieke121276
    mieke121276
    forumlid


    Aantal berichten : 142
    Registratiedatum : 10-08-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Haarlem

    mieke121276 Empty Re: mieke121276

    Bericht van mieke121276 vr aug 10 2012, 10:13

    mieke121276 schreef:
    mieke121276 schreef:
    Thanks zo kom ik er indd uit ik zag dat ik overal als moderator sta is dit bewust of maak je nu een beginners fout pirat Wink Als het bewust is is het een hele eer is het per ongeluk helemaal niet erg maar je snap wat ik bedoel dan cheers

    Nee, dat was heel bewust. Als ik het goed heb, was je in dat andere forum ook moderator. Dus ik dacht, laat ik je vast wat ruimte geven.
    En hier niet voor jan met de korte achternaam, zoals bij dat andere forum. Maar ik moet nog wel even onder jouw avater het woord 'moderator' toveren. Graag wil ik dat mensen er op toezien dat discussie's niet uit de hand lopen. Alle hulp daarbij is welkom

    Het is me een hele eer en zal het heel serieus doen en laat jan met de korte achternaam maar daar blijven ik was indd daar ook mod en heb dat zelf opgeven door de reden die bekend is bij jou en omdat ze klaas bande!
    Beheerder
    Beheerder
    Admin


    Aantal berichten : 389
    Registratiedatum : 08-01-09
    Leeftijd : 64
    Woonplaats : Coyhaique, Chile

    mieke121276 Empty Re: mieke121276

    Bericht van Beheerder vr aug 10 2012, 10:22

    mieke121276 schreef:
    mieke121276 schreef:
    mieke121276 schreef:
    Thanks zo kom ik er indd uit ik zag dat ik overal als moderator sta is dit bewust of maak je nu een beginners fout pirat Wink Als het bewust is is het een hele eer is het per ongeluk helemaal niet erg maar je snap wat ik bedoel dan cheers

    Nee, dat was heel bewust. Als ik het goed heb, was je in dat andere forum ook moderator. Dus ik dacht, laat ik je vast wat ruimte geven.
    En hier niet voor jan met de korte achternaam, zoals bij dat andere forum. Maar ik moet nog wel even onder jouw avater het woord 'moderator' toveren. Graag wil ik dat mensen er op toezien dat discussie's niet uit de hand lopen. Alle hulp daarbij is welkom

    Het is me een hele eer en zal het heel serieus doen en laat jan met de korte achternaam maar daar blijven ik was indd daar ook mod en heb dat zelf opgeven door de reden die bekend is bij jou en omdat ze klaas bande!

    Mieke, ik zie nu dat ik een foutje gemaakt heb. In plaats van jou commentaar beantwoorden heb ik jouw commentaar gewijzigd. Dom dom.
    mieke121276
    mieke121276
    forumlid


    Aantal berichten : 142
    Registratiedatum : 10-08-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Haarlem

    mieke121276 Empty Re: mieke121276

    Bericht van mieke121276 vr aug 10 2012, 10:23

    kan ik mee leven
    Beheerder
    Beheerder
    Admin


    Aantal berichten : 389
    Registratiedatum : 08-01-09
    Leeftijd : 64
    Woonplaats : Coyhaique, Chile

    mieke121276 Empty Re: mieke121276

    Bericht van Beheerder vr aug 10 2012, 10:25

    mieke121276 schreef:Thanks zo kom ik er indd uit ik zag dat ik overal als moderator sta is dit bewust of maak je nu een beginners fout pirat Wink Als het bewust is is het een hele eer is het per ongeluk helemaal niet erg maar je snap wat ik bedoel dan cheers


    Nee, dat was heel bewust. Als ik het goed heb, was je in dat andere forum ook moderator. Dus ik dacht, laat ik je vast wat ruimte geven.
    En hier niet voor jan met de korte achternaam, zoals bij dat andere forum. Maar ik moet nog wel even onder jouw avater het woord 'moderator' toveren. Graag wil ik dat mensen er op toezien dat discussie's niet uit de hand lopen. Alle hulp daarbij is welkom

    (Zo dat was het antwoord op jouw commentaar. Dit keer op het juiste knopje gedrukt.)

    Gesponsorde inhoud


    mieke121276 Empty Re: mieke121276

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do apr 25 2024, 21:33