Politiek & Samenleving

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

    Nieuw lid

    avatar
    SK-1988
    forumlid


    Aantal berichten : 5
    Registratiedatum : 19-05-20

    Nieuw lid Empty Nieuw lid

    Bericht van SK-1988 ma jun 08 2020, 01:27

    SK-1988 is mijn naam, verwijzing naar de eerste letters van mijn voornaam en achternaam plus geboortejaar...

    Via via kwam ik hier terecht (oud ex-lid van dit forum, die graag anoniem wil blijven). Ik post niet veel op bestaande foras, naast dit forum, alleen op politics. be , en het Geuzenforum...Mijn interesse is vnl gerelateerd aan consrvatieve politiek, mijn weerzin van de hedendaagse maatschappij doet mij posten op foras. Op sociale media zit ik niet.

    Ben niet gelovig. Het bestaan van een God is te gek voor woorden dat mensen daar in de 21ste eeuw nog ingeloven. verwijt ik aan een vorm van asperger.

    Anyway, wat kan ik nog meer zeggen? Ben niet echt gecharmeerd van die gekkies van BLM..

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 07 2024, 14:29