Politiek & Samenleving

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

    Joop probeert ons (ons?) te helpen, help me Joop helpen.

    avatar
    Lezenswaard H.
    Gast


    Joop probeert ons (ons?) te helpen, help me Joop helpen. Empty Joop probeert ons (ons?) te helpen, help me Joop helpen.

    Bericht van Lezenswaard H. vr maa 01 2019, 08:56

    Kijk, Joop(.nl) staat een beetje aan onze kant. Als je Joop (.nl) nog niet kent, tjek het even. De bedoelingen zijn goed. Alleen...help me even als je kunt.

    Zelfs Joop wordt langzamerhand overspoeld (vrijheid van mening enzotoch) met haat en ik voel me als zwaar intelligente moslim (ja, dat ben ik echt, gktufff vullah billah) gedwongen tegenwicht te bieden. Dat doe ik door anoniem te reageren en alles te weerleggen wat niet klopt over de moslims en de islaam. Soms ben ik die, dan weer die. Dat doe ik zodat men niet op de man kan spelen. Jij kan ook meedoen. Sloop de hersens van haatmensen met woorden. Je hoeft daar niet te letten op je tees en dees, want dat is niet belangrijk. Leg, voor de miljoenste keer uit, dat je moslim bent en daar trots op bent. Dat je een hoofddoek draagt omdat je dat wilt. Of alles doet, omdat je dat wilt. Doe je best. En als de pleuris uitbreekt, laat ze maar komen. Wij zijn geen joden.
    Eric de Blois
    Eric de Blois
    Beheerder


    Aantal berichten : 267
    Registratiedatum : 15-06-14
    Leeftijd : 64
    Woonplaats : Puerto Aysén, Chili

    Joop probeert ons (ons?) te helpen, help me Joop helpen. Empty Re: Joop probeert ons (ons?) te helpen, help me Joop helpen.

    Bericht van Eric de Blois vr maa 01 2019, 09:04

    Lezenswaard H. schreef:Kijk, Joop(.nl) staat een beetje aan onze kant. Als je Joop (.nl) nog niet kent, tjek het even. De bedoelingen zijn goed. Alleen...help me even als je kunt.

    Zelfs Joop wordt langzamerhand overspoeld (vrijheid van mening enzotoch) met haat en ik voel me als zwaar intelligente moslim (ja, dat ben ik echt, gktufff vullah billah) gedwongen tegenwicht te bieden. Dat doe ik door anoniem te reageren en alles te weerleggen wat niet klopt over de moslims en de islaam. Soms ben ik die, dan weer die. Dat doe ik zodat men niet op de man kan spelen. Jij kan ook meedoen. Sloop de hersens van haatmensen met woorden. Je hoeft daar niet te letten op je tees en dees, want dat is niet belangrijk. Leg, voor de miljoenste keer uit, dat je moslim bent en daar trots op bent. Dat je een hoofddoek draagt omdat je dat wilt. Of alles doet, omdat je dat wilt. Doe je best. En als de pleuris uitbreekt, laat ze maar komen. Wij zijn geen joden.

    Huh, Joop helpen? Joop heeft geen hulp nodig uit rechtse kringen. Joop is een bekende linkse opinie site van de VARA. Je weet wel Joop. Wie denk jij dat er met Joop bedoelt wordt? Had die iets op met de islam? En heeft de Islam iets met links? Ik bedoel zijn alle islamitische landen een toonbeeld van tolerantie dan? Is de islam een linkse progressieve stroming? Ik vrees toch dat jij niet helemaal goed begrijpt waar links nu precies voor staat. Nou ja, ik begrijp het inmiddels ook niet meer. Het links van nu is niet meer hetzelfde links van de jaren '70. Bij Joop mogen ze mooie dingen zeggen over religie voor de bühne, maar links heeft van nature niet zoveel op met religie, want religie is van nature niet links, tolerant en progressief. Religie is eerder een rechtse stroming. God is geen democraat, niet tolerant en zeker niet progressief. 

    In tegenstelling tot wat jij beweert is er bij Joop geen sprake van vrije mening. Alles wat geplaatst wordt, wordt eerst door de redactie beoordeeld.

    Is die zogenaamde hulp van jou voor Joop niet uit opportunisme, want "Joop probeert ons te helpen"? Het is niet principiëel om vóór iets te zijn, vanwege persoonlijk gewin en niet vanwege overtuiging. Je moet bij Joop willen zijn als je iets hebt met links en een progressieve en tolerante samenleving en niet omdat Joop lief is voor moslims. Links zijn uit opportunisme is profiteren van iets waarvoor je minachting hebt.
    avatar
    Lezenswaard H.
    Gast


    Joop probeert ons (ons?) te helpen, help me Joop helpen. Empty Re: Joop probeert ons (ons?) te helpen, help me Joop helpen.

    Bericht van Lezenswaard H. vr maa 01 2019, 09:14

    Mijn boodschap was eigenlijk niet bedoeld voor jou Rob. Wie zich aangesproken voelt, luistert wel naar mijn oproep. Jij met je links en rechts. Wie heeft het over links of rechts. Je bent geprogrammeerd maat. Joop is links in JOUW hoofd. Niet in de mijne. Ik ken geen links en rechts als ik over belangrijke dingen des levens denk. Wees niet bang... gaat je ook nog eens lukken. Probeer te oefenen voor de spiegel: linkerhersenhelft, rechterhersenhelft, rechteroog, linkeroog, dat verhaal. U try it, misschien kom je er wel. Met je fuckin' links en rechts. Ga je kont geven man.

    Gesponsorde inhoud


    Joop probeert ons (ons?) te helpen, help me Joop helpen. Empty Re: Joop probeert ons (ons?) te helpen, help me Joop helpen.

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 06 2024, 11:04