Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

Kat heeft veertien kogels in lijf

Deel
mieke121276
forumlid

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 10-08-12
Leeftijd : 41

Bericht van mieke121276 op zo sep 02 2012, 22:44

AMSTERDAM - Een kat van een vrouw uit Steenwijk blijkt met veertien kogels in zijn lijf rond te hebben gelopen. Ook is een pootje van de kat gebroken, meldt de politie maandag.

Het dier moet zo'n anderhalve week geleden zijn beschoten. Vorige week zondag vond de vrouw haar kat rond 22.00 uur bij haar achterdeur.
Ze zag niet direct wat het dier mankeerde, dus liet ze hem rusten in een bench. De kat knapte echter niet op, waarop de vrouw het dier meenam naar de dierenarts. Daar bleek hoe ernstig het beestje was toegetakeld.
mieke121276
forumlid

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 10-08-12
Leeftijd : 41

Re: Kat heeft veertien kogels in lijf

Bericht van mieke121276 op zo sep 02 2012, 22:47

mieke121276 schreef:Kat heeft veertien kogels in lijf

AMSTERDAM - Een kat van een vrouw uit Steenwijk blijkt met veertien kogels in zijn lijf rond te hebben gelopen. Ook is een pootje van de kat gebroken, meldt de politie maandag.

Het dier moet zo'n anderhalve week geleden zijn beschoten. Vorige week zondag vond de vrouw haar kat rond 22.00 uur bij haar achterdeur.
Ze zag niet direct wat het dier mankeerde, dus liet ze hem rusten in een bench. De kat knapte echter niet op, waarop de vrouw het dier meenam naar de dierenarts. Daar bleek hoe ernstig het beestje was toegetakeld.

dit zijn berichten waar ik zo boos om word echt zo dader mogen ze van mij opknopen op de grote markt en elke willige voorbijganger even laten schieten op hem of haar!
Beheerder
Admin

Aantal berichten : 413
Registratiedatum : 08-01-09
Leeftijd : 59

Bericht van Beheerder op do sep 06 2012, 02:09

mieke121276 schreef:

dit zijn berichten waar ik zo boos om word echt zo dader mogen ze van mij opknopen op de grote markt en elke willige voorbijganger even laten schieten op hem of haar!

Ja, Mieke, ik vind dit ook weerzinwekkend! Zulke figuren zullen ook wel geweldadig zijn tegenover mensen. Dat het arme beestje veertien kogels overleeft is een wonder.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo nov 18 2018, 10:20