Politiek & Samenleving

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

2 plaatsers

    Kat heeft veertien kogels in lijf

    mieke121276
    mieke121276
    forumlid


    Aantal berichten : 142
    Registratiedatum : 10-08-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Haarlem

    Kat heeft veertien kogels in lijf Empty Kat heeft veertien kogels in lijf

    Bericht van mieke121276 zo sep 02 2012, 22:44

    Kat heeft veertien kogels in lijf

    AMSTERDAM - Een kat van een vrouw uit Steenwijk blijkt met veertien kogels in zijn lijf rond te hebben gelopen. Ook is een pootje van de kat gebroken, meldt de politie maandag.


    Het dier moet zo'n anderhalve week geleden zijn beschoten. Vorige week zondag vond de vrouw haar kat rond 22.00 uur bij haar achterdeur.
    Ze zag niet direct wat het dier mankeerde, dus liet ze hem rusten in een bench. De kat knapte echter niet op, waarop de vrouw het dier meenam naar de dierenarts. Daar bleek hoe ernstig het beestje was toegetakeld.
    mieke121276
    mieke121276
    forumlid


    Aantal berichten : 142
    Registratiedatum : 10-08-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Haarlem

    Kat heeft veertien kogels in lijf Empty Re: Kat heeft veertien kogels in lijf

    Bericht van mieke121276 zo sep 02 2012, 22:47

    mieke121276 schreef:Kat heeft veertien kogels in lijf

    AMSTERDAM - Een kat van een vrouw uit Steenwijk blijkt met veertien kogels in zijn lijf rond te hebben gelopen. Ook is een pootje van de kat gebroken, meldt de politie maandag.


    Het dier moet zo'n anderhalve week geleden zijn beschoten. Vorige week zondag vond de vrouw haar kat rond 22.00 uur bij haar achterdeur.
    Ze zag niet direct wat het dier mankeerde, dus liet ze hem rusten in een bench. De kat knapte echter niet op, waarop de vrouw het dier meenam naar de dierenarts. Daar bleek hoe ernstig het beestje was toegetakeld.

    dit zijn berichten waar ik zo boos om word echt zo dader mogen ze van mij opknopen op de grote markt en elke willige voorbijganger even laten schieten op hem of haar!
    Beheerder
    Beheerder
    Admin


    Aantal berichten : 389
    Registratiedatum : 08-01-09
    Leeftijd : 64
    Woonplaats : Coyhaique, Chile

    Kat heeft veertien kogels in lijf Empty Re: Kat heeft veertien kogels in lijf

    Bericht van Beheerder do sep 06 2012, 02:09

    mieke121276 schreef:

    dit zijn berichten waar ik zo boos om word echt zo dader mogen ze van mij opknopen op de grote markt en elke willige voorbijganger even laten schieten op hem of haar!

    Ja, Mieke, ik vind dit ook weerzinwekkend! Zulke figuren zullen ook wel geweldadig zijn tegenover mensen. Dat het arme beestje veertien kogels overleeft is een wonder.

    Gesponsorde inhoud


    Kat heeft veertien kogels in lijf Empty Re: Kat heeft veertien kogels in lijf

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26 2024, 02:18