Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

Storing op het Forum voor de Geuzen

Deel

Geus
Gast

Storing op het Forum voor de Geuzen

Bericht van Geus op di aug 21 2012, 20:40

Hiervan ook mededeling gedaan op de volgende fora:

Faith Freedom International
Haarlems Vrije Mening Forum
Internetkluis
Uitingsvrij 2.0
Pim Fortuyn Forum

Geus
Gast

Re: Storing op het Forum voor de Geuzen

Bericht van Geus op di aug 21 2012, 20:46

Ik heb bij inloggen een banbericht ontvangen. Ik weet dat er een technische storing gaande is. Dat kan je zien als je niet ingelogd bent en naar beneden scrollt. Mocht je inloggen en je ziet dat je een banbericht hebt; Je bent niet verbannen. Ook ik moet nadere info van Administrator zien te vernemen.

King
.
mieke121276
forumlid

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 10-08-12
Leeftijd : 41

Bericht van mieke121276 op di aug 21 2012, 21:33

hier geen last van gehad

Geus
Gast

Bericht van Geus op wo aug 22 2012, 10:53

Information
Wegens technische problemen kan er tijdelijk niet worden ingelogd. Het bericht wat u ontvangt bij inloggen, is onderdeel van de storing. Wij hopen dit zo snel mogelijk op te lossen. Het team

Beheerder
Admin

Aantal berichten : 413
Registratiedatum : 08-01-09
Leeftijd : 58

Bericht van Beheerder op wo aug 22 2012, 12:36

Beste Geus,

Nu, do 23 augustus 2012, 13:34 nog steeds niet mogelijk in te loggen. Bovendien staat er dat ik een ban heb gekregen. Nog bedankt bij deze voor je mail!

Groeten Eric

Geus
forumlid

Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 23-08-12

Bericht van Geus op zo aug 26 2012, 01:37

De herstelwerkzaamheden verlopen gecompliceerder en duren langer dan gehoopt.

Maar houd moed:

We komen terug!

We hopen spoedig weer online te zijn. Misschien onder een andere link. Er verandert ook steeds weer iets (nieuwe complicaties; nieuwe herstelwerkzaamheden). Is er meer relevante info, dan horen jullie dat.

We komen terug! Spoedig zijn we weer online!

Het team
Beheerder
Admin

Bericht van Beheerder op zo aug 26 2012, 01:48

Geus schreef:De herstelwerkzaamheden verlopen gecompliceerder en duren langer dan gehoopt.

Maar houd moed:

We komen terug!

We hopen spoedig weer online te zijn. Misschien onder een andere link. Er verandert ook steeds weer iets (nieuwe complicaties; nieuwe herstelwerkzaamheden). Is er meer relevante info, dan horen jullie dat.

We komen terug! Spoedig zijn we weer online!

Het team

Fijn, dankjewel. Ik probeer iedere dag in te loggen op het forum van de Geuzen. Maar ik zie nog steeds het bericht dat ik een ban heb tot 21 september. Ik begrijp dus dat er hard aan gewerkt wordt. Is het een 'extern' probleem, Geus?

Geus
forumlid

Bericht van Geus op wo aug 29 2012, 20:51

Het ging om een constructiefout waarbij de herstelwerkzaamheden gecompliceerd waren en voortdurend nieuwe complicaties met zich meebrachten. Van lieverlee hebben we het forum maar anders opgezet met een nieuw message board en hebben we het forum moeten verhuizen naar een ander linkadres om erin te komen. Helaas moeten de leden zich opnieuw laten registreren. Zoiets duwt een forum natuurlijk altijd terug, want alle klokken staan weer op nul.

Vanaf morgen ben ik hier zeven dagen en dan kan ik hier het linkadres aangeven. Nu moet het maar even zo: Ga eens experimenteren met Google en geuzenschip.nl Dan kom je vanzelf bij het nieuwe linkadres van het Forum voor de Geuzen.
Beheerder
Admin

Bericht van Beheerder op do aug 30 2012, 00:53

Geus schreef:Het ging om een constructiefout waarbij de herstelwerkzaamheden gecompliceerd waren en voortdurend nieuwe complicaties met zich meebrachten. Van lieverlee hebben we het forum maar anders opgezet met een nieuw message board en hebben we het forum moeten verhuizen naar een ander linkadres om erin te komen. Helaas moeten de leden zich opnieuw laten registreren. Zoiets duwt een forum natuurlijk altijd terug, want alle klokken staan weer op nul.

Vanaf morgen ben ik hier zeven dagen en dan kan ik hier het linkadres aangeven. Nu moet het maar even zo: Ga eens experimenteren met Google en geuzenschip.nl Dan kom je vanzelf bij het nieuwe linkadres van het Forum voor de Geuzen.

Betekent dus ook dat alle topic's verloren zijn gegaan. Klopt dat? Is het fourm gesloten voor gasten? Moet je ook een bevestiging krijgen van de beheerder voor het lidmaatschap? Dat vond ik bij het geuzenforum een groot bezwaar.

Wie op geuzenschip.nl googeld komt bij een aantal scholen uit. Niks forum. Heb je niet gewoon een link?

Geus
forumlid

Bericht van Geus op do aug 30 2012, 02:54

Eric de Blois schreef:
Geus schreef:Het ging om een constructiefout waarbij de herstelwerkzaamheden gecompliceerd waren en voortdurend nieuwe complicaties met zich meebrachten. Van lieverlee hebben we het forum maar anders opgezet met een nieuw message board en hebben we het forum moeten verhuizen naar een ander linkadres om erin te komen. Helaas moeten de leden zich opnieuw laten registreren. Zoiets duwt een forum natuurlijk altijd terug, want alle klokken staan weer op nul.

Betekent dus ook dat alle topic's verloren zijn gegaan. Klopt dat?

Helaas lukt het niet deze integraal over te zetten, dus is dat inderdaad uithuilen en opnieuw beginnen. Wel ben ook ik in staat door anderen geopende topics op te vissen en per pb of per e-mail door te sturen, zodat je deze op het nieuwe linkadres kan plaatsen en de discussie te heropenen.

Eric de Blois schreef:Is het fourm gesloten voor gasten?

Het forum is wel openbaar, dus iedereen kan meelezen. Ik weet niet of er voor gasten de optie is te kunnen reageren of zelf draadjes te kunnen openen of dat daar een aparte rubriek voor is of wordt aangemaakt. Dat moet ik even in de groep gooien.

Eric de Blois schreef:Moet je ook een bevestiging krijgen van de beheerder voor het lidmaatschap? Dat vond ik bij het geuzenforum een groot bezwaar.

Als je je registreerd, krijg je een e-mail en als je op de activeringslink klikt, dan ben je lid. Het kan dan nog even duren voordat de admin je definitief op actief heeft gezet. Vanaf dat moment moet je dus gewoon met nick en wachtwoord inloggen.

Eric de Blois schreef:Wie op geuzenschip.nl googeld komt bij een aantal scholen uit. Niks forum. Heb je niet gewoon een link?

Iedere keer wanneer ik iets post met daarin een link, krijg ik te zien dat deze post om technische redenen niet geplaatst kan worden, omdat ik eerst zeven dagen actief moet zijn voordat ik bijdragen met daarin een link kan plaatsen.

Voor zover ik per pb of per e-mail de leden kan opsporen, zal ik hen mailen!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr dec 15 2017, 08:39