Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

Facebook zet nationalistische site opnieuw op zwart

Deel
thorvald
forumlid

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-09-12

Bericht van thorvald op di okt 11 2016, 19:59

Facebook heeft de nationalistische facebookpagina 'Nederland mijn Vaderland' op zwart gezet. Nederland mijn Vaderland is boos en meent dat Facebook te veel macht heeft. Het is niet de eerste keer dat de pagina, die de grootste nationalistische community in Nederland vormt met bijna 280.000 likes, op zwart gaat.

Nederland mijn Vaderland, ooit begonnen als hyvespagina, wil Nederland 'houden zoals het is' en richt zich op thema's als immigratie, vluchtelingen en de EU. Anti-fascisten roepen regelmatig op om de site te rapporteren bij Facebook. De pagina ging eerder al eens uit de lucht. Volgens de beheerders is het nu einde verhaal en staat de site definitief op zwart. De beheerder zelf heeft een persoonlijke ban voor dertig dagen gekregen.

http://www.ad.nl/nieuws/facebook-zet-nationalistische-site-opnieuw-op-zwart~a908cb4a/

En mensen vragen dan waarom ik niet op facebook zit... doh!!!!
Eric de Blois
Beheerder

Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 15-06-14
Leeftijd : 58

Re: Facebook zet nationalistische site opnieuw op zwart

Bericht van Eric de Blois op wo okt 19 2016, 17:47

thorvald schreef:

Facebook heeft de nationalistische facebookpagina 'Nederland mijn Vaderland' op zwart gezet. Nederland mijn Vaderland is boos en meent dat Facebook te veel macht heeft. Het is niet de eerste keer dat de pagina, die de grootste nationalistische community in Nederland vormt met bijna 280.000 likes, op zwart gaat.

Nederland mijn Vaderland, ooit begonnen als hyvespagina, wil Nederland 'houden zoals het is' en richt zich op thema's als immigratie, vluchtelingen en de EU. Anti-fascisten roepen regelmatig op om de site te rapporteren bij Facebook. De pagina ging eerder al eens uit de lucht. Volgens de beheerders is het nu einde verhaal en staat de site definitief op zwart. De beheerder zelf heeft een persoonlijke ban voor dertig dagen gekregen.

http://www.ad.nl/nieuws/facebook-zet-nationalistische-site-opnieuw-op-zwart~a908cb4a/
En mensen vragen dan waarom ik niet op facebook zit... doh!!!!

Dat gebeurd meestal na klachten. Maar ik lees op facebook vooral veel racistische rommel van mensen die tegen zwarte piet of tegen de pvv zijn. Dat blijft meestal wel staan.

Het is nu di okt 17 2017, 18:42