Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

Even voorstellen: Rob

Deel

Rob Gosseling
forumlid

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-07-16

Even voorstellen: Rob

Bericht van Rob Gosseling op ma jul 04 2016, 21:56

Hallo,

Ik ben Rob Gosseling, ben geïnteresseerd in politiek en maatschappij. Dit leek mij wel een interessant forum om te discussiëren. Wil niet teveel over mijzef vertellen in dit stadium. Misschien komt dat later nog. Het is wel een beetje rustig hier, dus ik hoop dat ik daar een beetje verandering in kan brengen.

Vriendelijke groeten Rob
Eric de Blois
Beheerder

Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 15-06-14
Leeftijd : 58

Re: Even voorstellen: Rob

Bericht van Eric de Blois op ma jul 04 2016, 22:06

Rob Gosseling schreef:Hallo,

Ik ben Rob Gosseling, ben geïnteresseerd in politiek en maatschappij. Dit leek mij wel een interessant forum om te discussiëren. Wil niet teveel over mijzef vertellen in dit stadium. Misschien komt dat later nog. Het is wel een beetje rustig hier, dus ik hoop dat ik daar een beetje verandering in kan brengen.

Vriendelijke groeten Rob

Hey Rob. Welkom hier. Geweldig eindelijk iemand hier te mogen verwelkomen na lange tijd. Ik hoop dat je actief gaat mee doen. Hoe ben je hier terecht gekomen?

Rob Gosseling
forumlid

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-07-16

Bericht van Rob Gosseling op ma jul 04 2016, 22:11

Eric de Blois schreef:
Rob Gosseling schreef:Hallo,

Vriendelijke groeten Rob

Hey Rob. Welkom hier. Geweldig eindelijk iemand hier te mogen verwelkomen na lange tijd. Ik hoop dat je actief gaat mee doen. Hoe ben je hier terecht gekomen?

Oh, ik zocht iets op over Iran Air, en toevallig kwam ik zo hier terecht. Ben erg geïnteresseerd in de EU, religie en verder luchtvaart. Zodoende. Ik moet zeggen het is wel een netjes geordend forum. Ziet er mooi uit ook. Jammer dat het een beetje rustig is hier.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za nov 18 2017, 08:34