Politiek & Samenleving

Discussie platform voor een vrije samenleving

Nicknames (gebruikersnamen) worden niet prijs gesteld op dit forum. Van ieder lid wordt in principe verwacht de eigen werkelijke naam te gebruiken. Liefst voorzien van een heldere 'pasfoto' als avater. (300 x 400)

Is = Islam 1.0

Deel
Eric de Blois
Beheerder

Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 15-06-14
Leeftijd : 57

Is = Islam 1.0

Bericht van Eric de Blois op zo aug 24 2014, 03:54

IS-lam 1.0

Er is veel te doen in het nieuws over IS, de islamitische staat, voorheen Isis. Veel moslims en niet-moslims beweren dat IS niets met de ISlam van doen heeft. Toch volgt IS precies de boodschap van Mohammed op. Mohammed was naast zichzelf benoemde 'profeet' in de eerste plaats militair-opperbevelhebber. In die hoedanigheid heeft hij veel gruweldaden begaan of opdracht daartoe gegeven. De gruweldaden welke door IS worden begaan zijn niet erger dan die van Mohammed. Ook in de tijd van Mohammed werden mensen onthoofd, vrouwen tot slaaf gemaakt en vekracht. Je zou kunnen zeggen dat juist barmhartigheid on-islamitisch is. Er bestaan veel stromingen binnen de islam, maar ze hebben allen als overeenkomst dat de koran en de profeet geëerd worden. Wie de profeet eert, eert een oorlogsmisdadiger, een crimineel. Dat mohammed zeer geweldadig was is historisch een vaststaand gegeven. Wat wij weten over Mohammed komt o.a. van de islamitische historicus Muhammad Ibn Jarir at-Tabiri. Waarom is het politiek correct om te beweren dat IS een criminele organisatie is welke niets met de islam te doen heeft? Niets is minder waar!
Pizzaman
forumlid

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 23-08-14

Re: Is = Islam 1.0

Bericht van Pizzaman op zo aug 24 2014, 10:35

Zo denk ik er ook over, met de verwaterde versie van de islam heb ik wat minder moeite,
die komt overeen met diverse christen-sektes hier in Nederland - ik vind ze maf maar ieder z'n meug zolang je er geen last van hebt.

Wie echter dingen als IS(is) de hand boven het hoofd houdt is gewoon bezig met landverraad,
en dat is zowel inclusief de moslims die deze boel steunen danwel verexcuseren, als diverse politiek correcte mafkezen.
Eric de Blois
Beheerder

Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 15-06-14
Leeftijd : 57

Bericht van Eric de Blois op zo aug 24 2014, 10:53

Pizzaman schreef:Zo denk ik er ook over, met de verwaterde versie van de islam heb ik wat minder moeite,
die komt overeen met diverse christen-sektes hier in Nederland - ik vind ze maf maar ieder z'n meug zolang je er geen last van hebt.

Wie echter dingen als IS(is) de hand boven het hoofd houdt is gewoon bezig met landverraad,
en dat is zowel inclusief de moslims die deze boel steunen danwel verexcuseren, als diverse politiek correcte mafkezen.

Ik denk dat de islam niet echt barmhartigheid kent. Het is een dominante religie waarin geen plaats is voor ongelovigen. Dat zie je vooral in landen waar de islam domineert. Daar moeten christenen en ongelovigen het ontgelden. Ik vind dat trouwens een mooi gevonden woord: de 'verwaterde islam'. Zeg maar een islam zoals de profeet deze niet bedoeld had.
Pizzaman
forumlid

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 23-08-14

Bericht van Pizzaman op ma aug 25 2014, 04:17

Eric de Blois schreef:
Pizzaman schreef:Zo denk ik er ook over, met de verwaterde versie van de islam heb ik wat minder moeite,

Ik denk dat de islam niet echt barmhartigheid kent. Het is een dominante religie waarin geen plaats is voor ongelovigen. Dat zie je vooral in landen waar de islam domineert. Daar moeten christenen en ongelovigen het ontgelden. Ik vind dat trouwens een mooi gevonden woord: de 'verwaterde islam'. Zeg maar een islam zoals de profeet deze niet bedoeld had.

Ach ik denk dat de islam over pakweg 1500 jaar ook wel even gematigd is als het christendom.
Maar ik heb geen zin om daarop te gaan zitten wachten. Er zal nog een hoop water onder de brug moeten stromen,
en dat water zal voor een groot deel bestaan uit bloed. Net zoals voorheen bij het christendom.

Tot die tijd wil ik niets met de islam te maken hebben.
Het is een achterlijke religie, en waar je ook zwartrok-gristenen niet uit Staphorst et cetera moet halen,
moet je deze gelovigen ook rustig laten waar ze vandaan komen.

Anders krijg je Arie Slobjes die beweren dat vrouwen niet zwanger wordne van verkrachting tenzij ze het zelf willen,
maar dan nog ongeveer 100 maal erger en achterlijker.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen

-

Het is nu wo sep 20 2017, 03:29